2013 aastal laiendas Audi om RS-ide valikut uue liikpäraga RS7.Auto debüteeris Detroidi autonäitusel.Efektne disain,esteetsed jooned,innovaatiline tehnoloogia-see kõik annab kokku kordumatu Audi RS7 Sportbacki.Värvitakse RS7-et 10 erinevasse värvi,nende seas ka Estoril Blue.Samuti võib auto soovi korral katta alumiiniumi või süsinikplastiga (karboniga).
Sisu vastab täielikult sellele,millinene peab olema ühe sportauto salong.Baasvarustuses on kvaliteetne audiosüsteem,4-asmeline kliimakontroll ja MMI Navigation Plus.Oma osa stabiilsuse tõstmisse andis ka adaptiivne õhkvedrustus.Ekstreemse sõidu austajaile pakub RS7 veelgi jäigemat veermiku osa klassikaliste terasvedrudega,3-süsteemsete amortide ja DRC-süsteemiga,mis on lisatud siia kere kreenidega töötamiseks.
Kapoti all on RS7-el Audi arsenali kõige võimsam mootor.Ja selleks on 4,0 V8 Bi-turbo mootor,mis arendab 560hj ja 700Nm.Mootor töötab paaris 8-astmelise käigukastiga.Mootor on varustatud silindrite väljalülitussüsteemiga : madalamatel koormusel lülituvad välja 2,3,5 ja 8 silinder.Antud süsteem lubas säästa umbes 10% kütust.Keskmiselt kulutab RS7 9,8L sajale.Kiirendus 0-100 km/h-3,9 sek.
Baasvarustuses on RS7-el Quattro nelikvedu keskdiferentsiaaliga,mis tagab rataste hea haakuvuse teepinnaga ja kingib juhile auto üle täieliku kontrolli.Ülesõnaga on Audi RS7 mugav auto igaks päevaks.Olgugi,et ta on peaaegu superauto.
Lugege ka teiste AUDI mudelite kohta
Autoriõigus
Kõik õigused kaitstud. Kõik selle Veebilehe tekstid on kaitstud iParts OÜ autoriõiguse ja intellektuaalomandi õigustega. Neid materjale ei või ilma iParts OÜ kirjaliku loata reprodutseerida, levitada, muuta ega teistele veebilehtedele postitada.