1988 a. sügisel nägi ilmavalgust Audi tippversioon-Audi V8.See esindusklassi auto ilmus kahes versioonis : sedan ja lang.
Auto kerel oli sama 44 indeks,mis ka ülemineku Audi 100-l.Alates 1991 aastast muutus kereindeks 4c-ks.
Auto nimetus viitab mootoritüübile-V8,mil oli 4 klappi silindri kohta.Algselt toodeti autot 3,6L 250hj ja neljaastmelise ZF automaatkastiga.1990 a. algusest hakati paigaldama ka 5-käigulist manuaalkasti.1991 a. lõpul hakati Audi V8-l varustama veel võimsama 4,2L 280hj.Sellise mootoriga manuaalkastiga auto kiirendab 0-100 km/h 6,8 sekundiga.Kõik Audi V8-d olid nelikveolised.
Sellel moel oli ka halva ilma korral hea juhitavus ja läbimisvõimekus garanteeritud.
Auto salong avaldab muljet oma ruumikuse ja sisustusega.Vaateraadius ja ergonoomika on kõrgel tasemel.Hästi on töötatud ka heliisolatsiooni kallal.Kõik on tehtud kvaliteetselt ja vastupidavalt,mis on ühele esindusklassi autole kohane.
Mis puudub keresse,siis Audi V8 on täielikult tsingitud kerega.Pakiruumi suurus on 570L.
Selle mudeli ilmumine tekitas sagimist ka teistes saksa autotootjates Mercedes ja BMW-s,panne neid uut konkurenti tõsiselt võtma.
Aastal 1994 a. see mudel vahetati välja uue A8-ga.Tehasenäitusel seisab ka universaal,mis tootmisse ei jõunudki.
Lugege ka teiste AUDI mudelite kohta
Autoriõigus
Kõik õigused kaitstud. Kõik selle Veebilehe tekstid on kaitstud iParts OÜ autoriõiguse ja intellektuaalomandi õigustega. Neid materjale ei või ilma iParts OÜ kirjaliku loata reprodutseerida, levitada, muuta ega teistele veebilehtedele postitada.