Audi RS6 (lahtiseletatult Renn Sport),esimese põlvkonna tootmine algas 2002 aastal.Auto on ehitatud A6 baasil ning võib esineda nii sedaani kui ka universaalina (Avant).RS6 on RS-ide esimene mudel.
Auto väljatöötamisel osalesid tehaseinseneerid ja disainerid Quttro osakonnast.
Kapoti all on V8 4,2L mootor,mis oma kahe turbolaaduritega arendab 450hj 560Nm.Kiirendus 0-100 km/h 4,7 sek (Avant 4,9 sek.).
Käiguvahetus on 5-käiguline auomat käsitsireziimiga Tiptronic.Käiguvahetuses on ka Hill Detection süsteem.Nelikveoline Quattro on kõigil rattail.EDL-diferentsiaalilukustussüsteem.
On märkimisväärne,et RS6-st sai esimene mudel,mis sai varustatud dünaamilise sõidu kontrollsüsteemiga (DRS-Dynamic Ride Control).Baasvarustusse kuuluvad automaatne kliimakontroll,tipptasemel helisüstem BOSE,ABS ja EBD süsteemid.
2004 aastal toodeti välja väike kogus RS6 Plus mudelit.RS6 Plusi mootorivõimsus kasvas 480hj-ni.Need näitajad on saavutatud uue ECU-süsteemi ja kahe lisaradiaatori abil.RS6 Plus saab baasvarustuses DRC kontrollsüsteemi ja sportvedrustuse Sport Suspension Plus.Autot toodeti vaid Avant keretüübi.
Teist põlvkonda esitleti Frankfurdis 2007 aastal.
Kapoti all peitub tal 5,2L V10 Bi-turbomootor (580hj ja 650Nm).Tänu modifitseeritud 6-astmelisele Tiptronic käigukastile ja nelikveole,nullist sajani saavutatakse 4,6 sekundiga.
Uuele RS6-le pakutakse ka keraamilisi pidureid.
Lugege ka teiste AUDI mudelite kohta
Autoriõigus
Kõik õigused kaitstud. Kõik selle Veebilehe tekstid on kaitstud iParts OÜ autoriõiguse ja intellektuaalomandi õigustega. Neid materjale ei või ilma iParts OÜ kirjaliku loata reprodutseerida, levitada, muuta ega teistele veebilehtedele postitada.