Seeriatootmisse jõudnud Audi R8-le,mida esitleti Pariisis 2006 a.,eelnes sportlik ideeauto Audi Le Mans Quattro,mida esmalt näidati Frankfurdis 2003 aastal.
R8 on auto,mis ideeautoga võrreldes seeria tootmises samasuguseks.
Kere näeb väga kompaktsena.Esiosa ja sujuvalt kaardus katus moodustavad hoogsa joone.
Esiosas paistab silma trapetsikujuline radiaatorivõre Audi Single Frame,milles paremal ja vasakul asuvad lisa õhuvõtuavad.
Salongi disain säilitas Audi stiili.Salong väljendab eredalt sportlikku iseloomi : see on täielikult orienteeritud juhile.Juhtpaneelil pole midagi üleliigset.Rool,mis on kaetud „nappa“ nahaga,on sportlikult väike.Istmed rõõmustavad teid oivaliste külgtugedega.Neist pole kadunud ja on üsna suures diapasoonis reguleeritavad.
R8 põhitrump-defuusoripõhi,mis on väga sarnane oma vormilt sellele,mida kasutavad F1 boliidid.Täielikult alumiiniumkere on loodud Audi Spase Frame (ASF) tehnoloogiat kasutades.Kõik on läbimõeldud pisiasjadeni ja mikroniteni ülekontrollitud.
Ametlikult nimetatakse R8-t keskmootoriga autoks.Atmosfääriline V8 FSI asub kohe keskel,avarii korral kõige ohutamas kohas.
Quattro nelikveo süsteemi muudeti spetsiaalselt superauto kaalujaotuse tõttu,sel põhjusel on auto ka rohkem tagaveoline.Autot komplekteeritakse V8 võib kõrgtehnoloogilise mootoriga.Võimsus on 420hj Audi R8 võib saavutada 301 km/h ja kiirendada nullist sajani 4,6 sekundiga.Autoli pakutakse kaht tüüpi käigukaste : 6-astmeline mehhaaniline ja lisavalikus R-tronic.
Eraldi tähelepanu väärivad ka pidurid.Tellides võib saada keraamilised pidurikettad.Baasvarustuses vastab R8 kõigile selle klassi auto vajadustele.
R8 on tõepoolest suurepärane auto.
Lugege ka teiste AUDI mudelite kohta
Autoriõigus
Kõik õigused kaitstud. Kõik selle Veebilehe tekstid on kaitstud iParts OÜ autoriõiguse ja intellektuaalomandi õigustega. Neid materjale ei või ilma iParts OÜ kirjaliku loata reprodutseerida, levitada, muuta ega teistele veebilehtedele postitada.