Audi Allroad-nelikveoli suurendatud läbimisvõimega universaal.Esmakordselt esitleti 2000 a. veebruaris Genfis Mudel Allroad on ehitatud täiustatud A6 Avant platvormile.Kõige huvitavamaks täienduseks sellel mudelil on aktiivne õhkvedrustus.Automaatika jälgib ise teekatet ja sellest muudab kliirensit.Seejuures on Allroadil elektroonika abil kliirens ühtlane olenemata igale rattale mõjuvast raskusest.Suurendamaks ohutust sõites suurema kliirensiga,lülitab automaatselt sisse kreenivältimises süsteem,mis hoiab autot kurvides ja kallakutel järsult pidurdades tasakaalus.Üldisel on välimus sarnane 5-ukselise Audi A6 Avantile.
Kerel on kasutatud poleeritud metalli ukse alumistel äärtel ja bamperite alumistel paneelidel,mis kaitsevad plastikdetaile löökide eest.Ageressiivne karterikaitse ja tagasillakaitse on lainelisest roostevabst terasest,mis on spetsiaalselt kõigele nätamiseks välja toodud.
Sisustus sarnaneb A6-le,vahe on vaid salongi värvilahenduses.Mõistagi on autol pidev 4-vedu koos sildadevahelise Torseni diferentsiaaliga,ABS ja ESP.
Allroad sai juurde madalamaid käike,mis suurendas veojõudu raskesti läbitavatel teedel.
Allroad`i toodetakse kahe mootoriga : 2,7L V6 Biturbo bensiinimootor võimsusega 250hj,ning 2,5L V6 TDI turbodiisel mootoriga,mil võimsust 180hj.
Käigukasti valikutes on 5-astmeline Tiptronic ja 6-astmeline manuaal,mida saab soovi korral kasutada ja madalamate käikude tarvis „Low Range“ süsteemis.Resultaat : parem läbivus halval teekattel või pinnasel.
Selliste täiustatud süsteemidega varustatud Allroad Quattro on väärt kohta Euroopas populaarsust koguvate maasturite hulgas.
Lugege ka teiste AUDI mudelite kohta
Autoriõigus
Kõik õigused kaitstud. Kõik selle Veebilehe tekstid on kaitstud iParts OÜ autoriõiguse ja intellektuaalomandi õigustega. Neid materjale ei või ilma iParts OÜ kirjaliku loata reprodutseerida, levitada, muuta ega teistele veebilehtedele postitada.